Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Contractul cu clientul

CONTRACT
de comercializare a pachetelor de servicii turistice
Nr. ______ din ________

 

Partile contractante:

S.C FLAMINGO HOLIDAYS S.R.L, cu sediul social in Bucuresti, sector 6, str Splaiul Independentei nr 313 D, apar 42 si punct de lucru in Popest Leordeni , str Amurgului nr 45, apart 3, cod unic de inregistrare 44552422, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/11707/2021,  cont virament RON – RO21BTRLRONCRT0609666201, deschis la Banca Transilvania, titulara a Licentei de Turism nr. 2593/2022, Polita de Asigurare:I,56091 valabila in per 21.05.2022 – 20.05.2023 pentru Agentia de Turism Flamingo Holidays – agentie de tip ORGANIZATOARE, Telefon 0724266728, email dan@flamingoholidays.ro , reprezentata prin Dnul Daniel Necula in calitate de Director Agentie, denumita in continuare Agentia,

si turistul/reprezentantul turistului,

 ______________________, Adresa: ________________________________________, Oras: _________, identificat cu: ______,  CNP: ___________________________, serie si numar CI/BI: ______________, au convenit la incheierea prezentului contract.

  1. Obiectul contractului

Obiectul contractului il constituie vânzarea de catre Agentie a pachetului de servicii turistice inscris in oferta (care face parte integranta din prezentul contract).

  1. Pretul
  2. Pretul contractului este ____________________ si cuprinde costul serviciilor turistice efective si T.V.A.

Avansul este de _____________________, iar plata finala se va face pana la data de _______________

  1. Calculatie:

                                   

_______________________________________________________________________________________________________

                                                     

Observatii

* Documente necesare calatoriei: pasaport valabil minim 6 luni de la data de intoarcere in tara sau, in cazul spatiului Schengen, pasaport sau carte de Identitate in curs de valabilitate (difera in functie de destinatie). Informatii suplimentare: www.politiadefrontiera.ro  .

* Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

*Asigurarea medicala nu este obligatorie dar este recomandata.

* In functie de anumite situatii speciale, programul poate fi modificat de agentie/conducatorul de grup, fara insa a aduce prejudicii structurii de baza a programului.

*Compania aeriana, fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului Parlamentului European nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aeriana.

*Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de catre compania aeriana.

*In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aeriana este singura raspunzatoare, aceasta raspunde in fata pasagerilor conform reglementarilor EU 2027/97 si Amendamentului 889/02. In cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

* Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul Turismului local. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.

* Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat, dupa caz, de insotitorul de grup.

*Nu se garanteaza partajul in camera dubla. In cazul in care la momentul incheierii inscrierilor pentru acest program nu este disponibil partaj, turistul va achita suplimentul pentru camera single.

* Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii.

*Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

*Cazarea se face la hotelul pentru care turistul primeste confirmarea si achita contravaloarea. In caz de overbooking, daca sejurul nu a inceput, Agentia va propune, pe cât posibil, alternative de aceeasi calitate si in aceeasi marja de pret. Daca sejurul a inceput, hotelul este responsabil pentru gasirea unei alternative de aceeasi calitate sau superioara (standard hotelier). Agentia va interveni activ prin reprezentantul local sau prin asistenta telefonica din tara pentru a oferi asistenta turistilor in vederea solutionarii acestor situatii, dar nu este responsabila pentru situatiile de acest tip. Solutia, conform cutumelor internationale, este redirectionarea turistilor la un hotel de cel putin aceeasi categorie si/sau cu servicii de cel putin aceeasi categorie sau standarde ca cel rezervat initial. Aceste proceduri sunt valabile si pentru situatiile in care hotelul este nou deschis sau renovat si nu isi poate onora obligatiile de primire a turistilor deoarece lucrarile de constructie nu au fost finalizate si Agentia nu a fost anuntata in timp util de situatia creata.

  1. Modalitatea de plata:

3.1. Plata se poate efectua prin transfer bancar, POS sau numerar, in EURO, USD sau RON. In cazul in care tariful e exprimat in valuta, iar suma se achita in RON, plata se va efectua la cursul B.N.R din ziua facturarii luându-se in calcul un coeficient de risc valutar de 2%.

3.2. Termene de plata:

 - avans………

 - diferenta……….

III. Incheierea contractului

  1. Contractul se incheie, dupa caz, in oricare din urmatoarele situatii:
  2. a) in momentul semnarii lui de catre turist;
  3. b) in momentul in care turistul primeste confirmarea scrisa a rezervarii de la Agentie, in cel mult 96 de ore de la data semnarii contractului, pentru rezervarile care necesita reconfirmare de la furnizori. Pentru procesarea unei astfel de rezervari, Agentia poate solicita un avans de pâna la 100 % din tariful pachetului, in functie de data la care turistul solicita serviciile. Daca, dupa confirmarea rezervarii, turistul decide sa anuleze serviciile solicitate, acesta datoreaza Agentiei penalitati conform contractului transmis. In cazul in care rezervarea nu se confirma, suma incasata va fi returnata integral si imediat turistului.
  4. Contractul inceteaza de drept odata cu finalizarea prestarii efective a serviciilor de calatorie inscrise in documentele de calatorie.
  5. Contractul inceteaza de drept daca Agentia nu poate confirma serviciile contractate si returneaza integral si imediat suma incasata.

 

  1. Drepturile si obligatiile Agentiei
  2. Inainte de asumarea de catre calator a unui contract privind pachetul de servicii de calatorie sau a oricarei oferte corespunzatoare, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci când pachetul este vândut prin intermediul acesteia, furnizeaza turistului informatiile standard prin intermediul formularului din anexa nr. 1 din Ordonanta precum si urmatoarele informatii, daca acestea sunt aplicabile pachetului: a) principalele caracteristici ale serviciilor de calatorie b) denumirea comerciala si sediul social ale agentiei de turism organizatoare c) tariful total al pachetului, inclusiv taxele d) modalitatile de plata e) numarul minim de persoane necesar pentru ca serviciile din pachet sa poata fi executate  f) informatii generale despre cerintele legate de pasaport si vize g) informatii privind posibilitatea calatorului de a inceta contractul oricând inainte de inceperea executarii pachetului, cu plata unei penalitati de incetare corespunzatoare sau, dupa caz, a penalitatilor de incetare standardizate solicitate de agentia de turism organizatoare; h) informatii privind asigurarea facultativa sau obligatorie
  3. Informatiile furnizate turistului sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie si nu pot fi modificate decât prin acordul explicit al partilor contractante. Inainte de incheierea contractului privind pachetul de servicii de calatorie, agentia de turism organizatoare si, dupa caz, agentia de turism intermediara transmit turistului toate modificarile cu privire la informatiile precontractuale intr-un mod clar, inteligibil si bine evidentiat.
  4. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii.
  5. Agentia poate sa modifice pretul contractului, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
  6. In cazul in care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau Agentia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:
  7. a) sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
  8. b) sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice;
  9. c) in cazul in care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure fara costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori in alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.
  10. Agentia de turism organizatoare este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:
  11. a) când neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;
  12. b) când neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (exemplu: modificarea companiei aeriene, modificari de orar sau de itinerar, intârzieri in traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, neindeplinirea grupului minim ca urmare a unor renuntari de ultima ora sau a neobtinerii vizei pentru toti participantii, etc.).
  13. c) neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unui tert care nu are legatura cu furnizarea serviciilor prevazute in contract, iar cauzele care au determinat neindeplinirea obligatiilor au un caracter imprevizibil si inevitabil.
  14. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris turistului, inainte de data plecarii, a urmatoarelor informatii:
  15. a) orarele, locurile escalelor si conexiunile;
  16. b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;
  17. c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.

 

  1. Drepturile si obligatiile turistului
  2. In cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament, turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor mentionate de fiecare structura de cazare in parte.
  3. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 8%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.

2.1. Turistul este obligat sa comunice Agentiei, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea instiintarii prevazute la Art. IV pct. 3, hotarârea sa de a opta pentru:

  1. a) rezilierea contractului fara plata penalitatilor; sau
  2. b) acceptarea noilor conditii ale contractului.

2.2. In cazul in care turistul reziliaza contractul sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

  1. a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
  2. b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
  3. c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului.

2.3. In toate cazurile mentionate turistul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:

  1. a) anularea s-a facut din cauza nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in contract in cazul programelor turistice de tip circuit sau in cazul anularii curselor charter, iar Agentia a informat in scris turistul cu cel putin 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;
  2. b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse);
  3. c) anularea s-a facut din vina turistului.
  4. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii.

Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.

  1. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.
  2. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), in vederea acordarii serviciilor turistice.

 

  1. Renuntari, penalizari, despagubiri

In cazul in care turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari conform conditiilor de anulare comunicate in oferta agreata de turist si care devine parte integranta a prezentului contract.

TOATE ANULARILE SAU MODIFICARILE UNEI REZERVARI SE VOR ANUNTA NUMAI PE ADRESA DE Email  dan@flamingoholidays.ro , in acest fel vom avea siguranta ca acestea vor fi operate in timp util.

  1. In cazul in care turistul a achitat un avans si nu respecta urmatoarele termene de plata specificate in contract pentru diferenta de plata, contractul se considera reziliat de drept, iar Agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate in beneficiul turistului cu retinerea penalizarilor prevazute in oferta agreata de turist, conform Art. VI.
  2. Pentru biletele de odihna si/sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri numai in baza cererilor de renuntare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizatiei sindicale.
  3. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.
  4. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in România si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.
  5. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera.
  6. Turistul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de inregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare.
  7. Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.

 

 

VII. Reclamatii

  1. In cazul in care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Agentiei, cât si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentantilor locali ai turoperatorului).
  2. Atât Agentia, cât si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei sau pe email dan@flamingoholidays.ro reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmând ca, in termen de 15 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin, dupa caz.
  3. Calatorul ia act si accepta interdictia de a face publicitate negativa Agentiei si serviciilor prestate de aceasta, fara ca procedura de inregistrare si solutionare a reclamatiilor prevazuta in Articolul VII sa fi fost indeplinita. Nerespectarea acestei prevederi da dreptul Agentiei sa solicite instantei despagubiri corespunzatoare prejudiciului suferit.

 

VIII. Asigurari

  1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de el in cazul insolvabilitatii sau falimentului Agentiei la Societatea de Asigurare Reasigurare Omniasig. din Bucuresti, Str. Aleea Alexandru nr 51, sector 1 telefon 021-4057420, fax 021-114490, polita de asigurare seria I nr. 56091, valabila in perioada 21.05.2022-20.05.2023.
  2. Pentru pachetele turistice ale altor touroperatori/organizatori, pentru care Agentia are doar rol de intermediar/ revânzator si nu de organizator, in cazul insolvabilitatii sau falimentului acestora, calatorul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de acesta de catre societatea de asigurari la care organizatorul are incheiata polita de  insolvabilitate. Aceasta este afisata pe pagina web a organizatorului.
  3. Turistul beneficiaza de protectia impotriva insolventei agentiei de turism organizatoare indiferent de locul lor de resedinta, de locul de plecare sau de locul in care se efectueaza vânzarea pachetului si indiferent de statul membru in care este situata entitatea responsabila pentru protectia in caz de insolventa.
  4. Polita de asigurare acopera pachetele de servicii si serviciile asociate. Conform legislatiei europene in vigoare, polita de asigurare nu acopera serviciile de sine statatoare.
  5. Atunci când executarea pachetului este afectata de insolventa agentiei de turism organizatoare sau când calatorii se afla in imposibilitatea intoarcerii in tara din motivul nerespectarii de catre agentia de turism organizatoare a obligatiilor contractuale asumate cu acestia si in contractul privind comercializarea pachetului de servicii de calatorie este inclus transportul de pasageri, garantia este disponibila gratuit pentru a asigura repatrierile si, in cazul in care este necesar, plata cazarii inainte de repatriere.
  6. Pentru serviciile de calatorie care nu au fost efectuate, rambursarile se acorda fara intârzieri nejustificate, dupa solicitarea turistului.
  7. Facultativ, calatorul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinatie ori a unei asigurari storno sau altor tipuri de asigurari de calatorie.
  8. Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:
  9. a) voucherul, biletul de odihna-tratament, biletul de excursie, dupa caz;
  10. b) programul turistic, in cazul actiunilor turistice;
  11. c) cataloage/pliante/oferte/alte inscrisuri/etc. ale Agentiei puse la dispozitia turistului, in format tiparit sau pe suport electronic.

 

X.Prelucrare date cu caracter personal

  1. Agentia va considera toate informatiile colectate de la dumneavoastra (client/turist) ca fiind confidentiale si nu le va partaja cu terti (cu exceptia tur-operatorilor, unitatilor de cazare, transportatorilor, altor persoane fizice si/sau juridice implicate in prestarea serviciilor si/sau pachetelor de servicii de calatorie, altor servicii turistice, evenimentelor culturale/sportive sau de alta natura, serviciilor de agrement sau calatorii de afaceri rezervate sau achizitionate de dumneavoastra, respectiv partenerilor Flamingo Holidays  de afaceri, in cazul in care fara partajarea datelor, dumneavoastra nu ati putea beneficia de toate aceste servicii mentionate mai sus) fara consimtamântul dumneavoastra expres si anterior.
  2. Prelucrarea datelor personale furnizate de dumneavoastra (cum ar fi: nume si prenume, CNP, adresa de e-mail, nr. fax, nr. telefon mobil/fix, etc.) se va efectua de Agentie, in scopul mentionat anterior, doar cu consimtamântul dvs. expres, neechivoc, liber, informat si anterior exprimat, cu respectarea drepturilor dvs. stabilite prin lege si specificate in prezentul document.
  3. Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra vor putea fi folosite in scop promotional (marketing) pentru produsele sau serviciile Agentiei, cu respectarea drepturilor dumneavoastra.
  4. Indiferent de situatie, in cazul in care veti dori la un moment dat, incetarea prelucrarii de catre Agentie a datelor dumneavoastra cu caracter personal, puteti solicita oricând incetarea oricarei prelucrari de date din partea noastra.
  5. Totodata, va puteti dezabona oricând, folosind butonul "Dezabonare" sau „Unsubscribe”, daca veti dori sa nu mai primiti newslettere sau materiale informative din partea Flamingo Holidays
  6. In vederea realizarii scopului mentionat, Agentia va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pe toata perioada de desfasurare a activitatilor Agentiei, pana in momentul in care dumneavoastra sau reprezentantul legal/imputernicit al dvs., va exercita dreptul de opozitie/ de stergere (cu exceptia situatiei in care Flamingo Holidays prelucreaza datele in baza unei obligatii legale sau justifica un interes legitim).
  7. In relatia cu Agentia, dumneavoastra beneficiati conform prevederilor legale aplicabile de urmatoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de stergere a datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie si procesul decizional individual automatizat.
  8. Semnând acest document, am luat la cunostinta si sunt de acord cu Protectia datelor cu caracter personal si detalii Acord Turist Informare/ Declaratie consimtamânt pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in vederea rezervarii/cumpararii serviciilor si/sau pachetelor de servicii de calatorie,

 

 

  1. Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
  2. Comercializarea pachetelor de servicii de calatorie se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.
  3. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii de calatorie, inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin mijloace electronice, calatorul isi exprima acordul si luarea la cunostinta cu privire la conditiile generale de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, in conformitate cu oferta agentiei de turism.
  4. In cazul in care prezentul contract are ca obiect vânzarea de catre agentia de turism organizatoare si, dupa caz, agentia de turism intermediara a unui serviciu de calatorie care NU constituie pachet de servicii de calatorie conform dispozitiilor O.G. nr. 2/2018, art. 5.9, art. 5.10., prevederile O.G. nr. 2/2018 nu sunt aplicabile.
  5. Litigiile aparute intre parti se rezolva pe cale amiabila in caz contrar partile inteleg sa se adreseze instantelor de judecata competente.
  6. Contractul va fi interpretat conform legilor din România

 

Agentia,                                                                                                                                      BENEFICIAR,

Denumirea FLAMINGO HOLIDAYS                                                                                                 ______________________

Reprezentantul _____________

Stampila